Saturday, November 8, 2008

The good...the bad and the ugly..!!

Link to your tagger and post these rules on your blog.
Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
Tag people at the end of your post by leaving their names as well as links 
to their blogs.
Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog

1. I am a money magnet...haha..selalu je fikir nak kaye...semua jenis bisness kat dalam kpale saye..huhu..berjaya kah saye...amiiinn....:))

2. I love to play futsal...sangat2..kalau orang ajak main everyday pon gue sanggup follow...as long as smue mantap2..haha...

3. I am addicted to double cheese burger and fries..sungguh tak tipu...haha..at least dlm 3 hari mesti ada rasa nak jugak..tp skrg dah dekat sbulan tak merasa..huhu..next 4 months kot...:((

4. I love when everybody smell me good...and i love and addicted to the good smell..a certain smell make me feel like dejavu...*winks*

5. I love to travel and I am traveling a lot..tp sebab kerja and that is definitely tak besh..haha..travel time holiday gak besh gle..:)) 

6. Saye mmg anti sangat2 pembohong, penipu ngn org yg hipokrit...saye anti hipokrit...tak suke...tak suke..hehe..

7. I want to have a good life...nak ade rumah sendiri...nak tunang..nak kawen..nak ade family besar..nak ade isteri mithali...nak ade anak2 yg soleh ngn solehah...amiinn...doakan saye..!!

saye tag yen,peng ngn lobo..

1 comment:

Ayna @ Dya said...

insyallah sayang, nanti buka bussiness sndri, boleh travel byk2 g holiday kan..andd i'll be ur wife yg mithali & dpt ank byk2 ;) mwahhhsss..i love u soo much !