Tuesday, November 11, 2008

semalam...hari ni...esok..!!



hari ni dah dekat sbulan aku away dari rumah..dah btul2 sbulan aku tak jumpe shayangku...haha..erm macam lame pulak aku rase...camne aku nak tunggu lagi 3 bulan lebey ni...waa..lamenye...lamenye...

3 org gas engineer Danish tu pon dah balik kat Singapore ar
itu...takde lagi gelak2 ngn lawak bodo diorang kat conference room tu...tinggal laa 3 org gas engineer lg yg dok menghitung hari bile nak balik...haha..aku...amad dgn sorang mamat india tanah besar ni...kamalakanan name die..ok arr die..amad pon dah nak balik lagi 17 belas hari..lepas ni tinggal aku ngn mamat kamal ni laa...

kitorang pon selalu kacau gak si mamat kamalakanan ni..haha...tiap2 hari aku dok panggil die tambi je kan..die dah naik lali ngn gurau2 bodo aku..dulu mase skolah aku ade laa jugak belajar bahse tamil sikit dgn Veges..so setakat nak sembang sikit
2 ngn kamal ni bole arr..tapi takde laa banyak sangat aku tau kan..haha..kadang2 die bengang jugak laa aku asyik dok kacau die je kan..haha... 

amad dah nak balik..huhu...camane laa agak nye nanti kalau amad dah balik...slalu aku dok masak je ngn amad ngn afiq...so lepas ni aku masak dgn afiq je laa..resepi2 smua dah ambik dri amad..resepi sambal bilis minang die..nasi goreng kampung die..haha..bole laa stakat nak masak sikit2 kan..huhu...pedas jugak laa si amad ni masak..dah naik pedih pewot aku...lepas aku ni aku ubah laa sikit2 resepi amad ni...kurangkan cili die...haha..sakit woo pewot kalau pedas2 sangat...kan..kan.. 

erm...skrg aku dok layan balik full house..haha..besh..besh..takde laa boring sangat kan...internet pon dah ade..so ok laa so far life kat sini..tiap2 hari aku bole chat2 ngn webcamming..:))..erm..tiap2 minggu pon aku dapat kad dari shayangku..hehe..thanks shayang..so tiap2 sunday aku mmg happy sangat dok buke kad..hehe..

update terbaru...erm adik aku ana dah ade org datang merisik aritu..tinggal kat bentong kate nye..tp darah terengganu jugak laa...terkejut gak aku sposen kan..haha..lawan tokey nampak kan..ape2 pon ana cakap..die tunggu aku tunang dulu..baru laa die tunang..aku tak kisah sangat pon kalau die nak tunang dulu kan..tp kalau aku ade kat rumah lagi bagus kan..bole laa aku dok tgk skali bakal adik ipar aku kan..haha..

erm..ape2 pon harap2 smue bahagia semua..happy2 slalu..same laa jugak ngn hidup aku...amiiinn....sekian..

2 comments:

Ayna @ Dya said...

shayang u sakit slalu sakit perut ke..? xpnah bgtau i pon :(
take care of ur health laa yang..jgn mkn pedas2 sgt k..?

amad dh nk blk ke..? waa, beshnye wife die ;p xpe sayang, nanti xrase pn 4mnths tu kan..? pejam celik, pejam celik dh abes dh :D
n kan ure occupied with those cards ;) mwaaahhsss !

i love u soo much !!

soffie aveiro said...

sakit sikit je aritu..bukan ape pon..amad masak pedas..cili api die letak 20 biji..mane x pedas kan..hehe..

besh nye die dah dapat balik...insyaallah i'll be ok shayang..u pon take care..jage diri shume2..jage makan..i love you so much shayang..:))