Saturday, January 3, 2009

Past & Future..!!

Merry Christmas & Happy New Year 2009...
stocking dah besar..aku dok tunggu jugak "santa claus tanpa janggut" datang letak hadiah..tak datang2 pown..

Ok...aku start dgn Krismas..walaupon aku tak sambut tapi org sekeliling aku smue dok sambut..so,aku join laa skaki event2 yg diorang smue dah organizekan ni...besh arr jugak sposen..

First2...diorang punye event..."makan besar"...Chief Cook and the geng awal2 pagi lagi dah masak banyak2...aku dok tolong jugak..tolong tgk je...lepas satu hari membuta...ngahaha...

Menu of the day, oink2 panggang ke oren-orenan...huhu...aku merasa pelik dan ajaib lah sangat...camne diorang boleh tergamak utk makan haiwan pelik nih...yang bile aku skali pandang terus aku rasa kegerunan & keloyaan yg amat...diteruskan lagi dgn macam2 perasaan yg susah aku nak terangkan kat korang..haha..aneh tetapi benar..

oink..oink..besh sgt ke..ajaib2..

Aku lebih rela makan roti ngn scramble egg yg aku masak sndiri dlm microwave...tak besh pon takpe...janji boleh makan...haha... 

Pastu ade mcm2 game...dumb shell...newspaper dance..musical chair..delay message..haha...mcm2 ding dong lagi laa..aku pon join skali arr..besh..besh...happy arr jugak..game favourite aku..cam biase arr...musical chair...haha..sejak tadika lagi dah terjebak...tadika dulu dapat 1st place arr...tp skrg ni asyik dpt top three je...kat Firus Satu aku dpt 2nd place..kalah ngn Mat Yo...sioot Mat Yo men tipu...gune taktik lucah..haha...kat sini dapat 3rd place..bukan ape...kasi arr can diorang ni nak menang...haha...:p
newspaper dance
happy..happy..*wink*
say cheese...:)
posing..posing..
hehe..penyayang tak aku..:p

Till then..Merry Christmas,Good bye 2008...Happy New Year 2009..!!

4 comments:

nextexit said...

ngahaha.. porthole ko tu kecik sangat.. tak muat dia nak masuk..


and, khinzir bercolour oren tu sangat la kiut siot!! aku tergoda nie weh.. ngahaha..


ps : nanti2 boleh la ko cerita kat anak cucu ko yg ko penah duduk sebilik ngan khinzir.. ngahaha.. seumur hidup aku, tak penah lagi la..eh.. ada2.. ngan "khinzir".. 2 kaki.. ngahaha

amsyah said...

erkk...
geli siot tgk oink2 tu...
nk mntah...

soffie aveiro said...

haha...geli ke suke!!

LynnDa @ PeNg said...

oink2.....aduuhhh mesti kena masuk microwave hidup2 nih....xdpt bayangkan dia mengelupur dalam tuh..
then terus dok cm atas meja tuh...sedia untuk dihidang...